فقط خودتی و خودت

اندک چیزی که می دانم!!!!!

فقط خودتی و خودت

اندک چیزی که می دانم!!!!!

HACK DIAMOND DASH -آموزش هک بازی ها ی فیس بوک

با سلام از امروز شروع می کنم به قرار دادن آموزش هک بازی های فیس بوک!!!

این بازی ها از چند جهت هک کردنشون لذت بخشه یکی چون اغلب افراد بصورت آنلاین با دوستاشون یا فامیلاشون بازی می کنند دوست دارند همیشه رکوردشون دست نیافتنی باشه

دوم اینکه این بازی ها اینترنتی هستند و هک بازی های اینترنتی یه چیز معمول نیست !!

خوب باید بگم من خیلی دنبال آموزش هک بازی های فیس  بوک گشتم اما نتونستم چیز بدرد بخوری پیدا کنم آخرش هم خودم از روشی که برای بازی های کامپیوتری استفاده می کردم استفاده کردم تا نتیجه داد البته فکر کنم میلیون تا روش باشه ولی من خودم این رو ترجیح می دم.

اولین بازی : بازی Diamond Dash   

دانلود فایل آموزشی 

رمز فایل آموزشی : WWW.YOURSELF.BLOGSKY.COM

DOWNLOAD

PASSWPRD:WWW.YOURSELF.BLOGSKY.CO

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد